- Baśnie, bajki, bajeczki
- Rozwijanie koncentracji uwagi
- Rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat
- Rozwijanie sprawności manualnej
- Rozwijanie motoryki małej
- Kształtowanie umiejętności liczenia na konkretach
- Ćwiczenie spostrzegawczości
- Wzbogacanie słownictwa czynnego dzieci
- Rozwijanie myślenia
- Muzyka wokół nas
- Rozwijanie koncentracji uwagi
- Rozwijanie mowy
- Uwrażliwianie na dźwięki dochodzące z otoczenia
- Rozwijanie percepcji słuchowej
- Wzbudzanie zainteresowania instrumentami muzycznymi
- Rozwijanie motoryki małej
- Rozwijanie poczucia rytmu
- Rozwijanie wyobraźni
- Nie jesteśmy sami w kosmosie
- Wzbogacanie wiedzy o kosmosie i planetach
- Rozwijanie koncentracji uwagi
- Rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat
- Rozwijanie umiejętności aktywnego słuchania muzyki
- Rozwijanie umiejętności liczenia w zakresie 4
- Rozwijanie sprawności manualnej
- Chcę być matematykiem
- Rozwijanie mowy
- Rozwijanie umiejętności klasyfikowania
- Rozwijanie umiejętności liczenia
„Marsz maluchów”
1. Maszerują dzieci równo dookoła.
Idą, idą, idą, muzyka je woła.
2. Maszerują dzieci równo dookoła.
Tupią, tupią, tupią, muzyka je woła.
3. Maszerują dzieci równo dookoła.
Skaczą, skaczą, skaczą, muzyka je woła.
4. Maszerują dzieci równo dookoła.
Klaszczą, klaszczą, klaszczą, muzyka je woła.
„Idą krasnoludki”
Idą, idą krasnoludki,
Wysoko podnoszą butki.
Stają na jednej nodze,
Stają na drugiej nodze.
Oj, już leżą na podłodze.
„Baśnie”
1. Baśni słuchają dzieci
I dorośli też lubią baśnie.
Każdy chętnie słucha
Pięknej baśni, zanim zaśnie.
2. W baśniach mieszkają wróżki,
Dobre elfy i czarodzieje,
W baśniach z pomocą przyjdą
Zawsze wierni przyjaciele.
3. Baśnie to tajemnica,
W baśniach różne cuda i dziwy,
W baśniach świat całkiem inny,
Nie do końca jest prawdziwy.